چگونه بحران های زندگی را مدیریت کنیم(۳)

پیرو مطالب چگونه بحران های زندگی را مدیریت کنیم و چگونه بحران های زندگی را مدیریت کنیم (۲) به بررسی ادامه روش هایی می پردازیم که به کمک آنها بتوانید در لحظات بحرانی و حساس بهترین اقدامات ممکن را انجام دهید.

فروش را بیشتر کنید

جایی که شما در آن نبرد را خواهید برد، بازی خانه ذهنتان است. (ماکسول مالتز) وقتی خودتان را در وسط یک بحران مالی می بینید، وقتی سطح وضعیت مالی تان بطور خطرناکی پایین می آید و ورشکستگی تهدیدتان می کند، تنها راه حل بلند مدت، افزایش فروش و درامد ها در اسرع وقت است.

فروش هم هنر است و هم علم

مراحل فروش و روند فروش

  1. مشتری یابی

  2. ایجاد اعتماد و رابطه دوستانه

  3. تعیین نیاز های مشتری

  4. معرفی تولید یا خدمت

  5. پاسخ دهی به ایرادات

  6. تمام کردن معامله

اگر می خواهید دایما فروش داشته باشید، باید هر یک از این مراحل را به ترتیب اجرا کنید.

کارها را ساده کنید

پیچیده ساختن امور، کاری است ساده و ساده کردن آن ها امری است بسیار پیچیده .(قانون میر)

این پرسش مهم را از خود بپرسید: واقعا با زندگی ام چه می خواهم بکنم؟

یک ورق کاغذ بردارید و فهرستی از اهدافی که دوست دارید در سال آینده یا زمانی در آینده قابل پیش بینی بدان دست یابید را بنویسید. وقتی ده مورد از اهداف را نوشتید، از خود بپرسید:

اگر می توانستم در عرض بیست و چهار ساعت به یکی از این اهداف برسم، کدام یک از آنها بیشترین تاثیر مثبت را بر زندگی من خواهد داشت؟

در دنیای واقعیت، تنها چهار روش برای تغییر زندگی، چه به لحاظ شخصی چه به لحاظ حرفه ای وجود دارد:

  1. می توانید برخی امور را بیشتر انجام دهید.
  2. می توانید کمتر به امور دیگر بپردازید.
  3. می توانید کار تازه ای را شروع کنید.
  4. می توانید به کلی از انجام برخی امور دست بکشید.

انرژی تان را حفظ کنید

موفقیت در والاترین و شکوهمند ترین شکل خود، مستلزم آرامش ذهن، لذت و شادی است که این ویژگی ها تنها در افرادی پدیدار می شود که به انجام کاری پرداخته اند که بیش از هر چیز دیگری به آن علاقه داشته اند . (ناپلون هیل)

اگر زندگی پر مشغله ای دارید، به هفت تا هشت ساعت خواب در شب نیازمندید. رژیم غذایی تان را به دقت بررسی کنید چرا که غذا منبع اصلی انرژیتان است. برای حفظ سلامت و مراقبت از خودتان بسیار ورزش کنید.

ارتباط برقرار کنید

معجزه چیزی جز این نیست که هر کسی به شناختی از هویت خویش و وحدت خود با خرد و قدرتی که در همه جا سایه افکنده، دست می یابد، این مکان را فراهم می آورد تا قوانینی بالاتر از آنچه که ذهن معمولی از آن آگاه است، بر او آشکار گردد. (رالف والدو ترین)

تصمیم بگیرید هر روز نیم ساعت یا بیشتر با خود خلوت کرده و به مراقبه بپردازید. ایمان داشته باشید. کاملا اطمینان داشته باشید برای بزرگترین مشکل تان هم راه حلی وجود دارد و این راه حل درست در زمان مناسب، برایتان آشکار خواهد شد.

قدرت روحی، تعیین کننده شکست یا پیروزی

با علم به اینکه افکار درست و تلاش مناسب، ناگزیر به نتایج درستی منتهی خواهد شد، با نشاط و آرامش فعالیت کنید . (جیمز الن)

فهرستی از سه تا پنج خصوصیتی که شما از وجود آنهادر دیگران لذت برده و آن را تحسین می کنید و دوست دارید دیگران بدانند شما هم از آنها برخوردارید، را تهیه کنید . چه باید بکنید تا نشان دهید، شما هم دارای این خصوصیات هستید؟

پیشاپیش تصمیم بگیرید هر اتفاقی که رخ داد، به هیچ دلیل ارزش هایتان را زیر پا نگذارید. شما همواره باید هماهنگ با بهترین ارزش هایتان رفتار کنید.

همه راهکارها را با هم اعمال کنید

زندگی مجموعه ای از گام هاست. کار ها آرام آرام انجام می شوند. هر از گاهی باید یک گام بزرگ در زندگی بر داریم. اما اکثر اوقات با گام هایی کوچک و ظاهرا کم اهمیت از پلکان زندگی بالا می رویم. (رالف رانسوم)

عزم شما به تداوم کار و از پا نیافتادن، تضمین کننده موفقیت نهایی‌تان است. شما در طول زندگی، با مشکلات، بحران و دشواری های بی‌شماری رو به رو خواهید شد اما هر بار که با آنها مواجه شده و بر آن چیره می شوید، بیش از پیش به چیزی که سزاوار آن هستید، دست یافته و با یقین به سوی قله های سعادت و خوشبختی رهسپار خواهید شد.

Sending
User Review
۱ (۱ vote)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.