معرفی بهترین شغل برای زنان خانه دار با سرمایه و امکانات کم

 

در مقاله ی قبلی سایت با عنوان “۱۰ ایده شگفت انگیز کارآفرینی در منزل برای خانم ها” ایده های خوبی پیرامون کارآفرینی در منزل برای خانم ها به شما معرفی کردیم و گفتیم کسب و کار خانگی برای خانم ها چه مزایایی دارد.همینطور از کارهای ممنوعه گفتیم و ۳ اشتباه رایج و مضر در شروع کسب و کار را به شما یادآور شدیم.

اما حالا می خواهیم بیشتر کمکتان کنیم،خیلی بیشتر!

و امیدواریم به کمک این دومقاله بتوانیم شمارا به بهترین شکل در جهت معرفی بهترین شغل برای زنان خانه دار راهنمایی کنیم.( در هر مطلب روی کلمات آبی رنگ کلیک کنید تا به سایت مربوط به همان مطلب متصل شوید)

درآمدزایی در منزل برای خانم ها مزایای منحصر به فردی دارد که از جمله ی آن ها ریسک مالی پایین و سرمایه اولیه کم،ساعات کاری منعطف،استفاده از سایر افراد خانواده در کسب و کار،امکان اجرای ایده های مختلف و… هستند.

اگر شماهم به دنبال این مزایا هستید مارا در این مطلب هم همراهی کنید.

فهرست مطالب:

  • تکلیفتو با خودت معلوم کن!
  • بهترین برای شما
  • بهترین شغل به عبارتی دیگر
  • ساخت جعبه کادو
  • صابون سازی
  • پرورش گل و گیاه زینتی و آپارتمانی
  • ساخت ظروف سفالی
  • مکرومه بافی
  • تولید انواع مختلف نان سنتی
  • پیشنهاد های بیشتر برای شما
  • معرفی دو سایت مفید
  • برای فروش محصولاتت از الان دغدغه داری؟
  • یک نکته مهم
  • سخن آخر

 

تکلیفتو با خودت معلوم کن!

“علاقه” ، “استعداد” و “مهارت” هایتان را پیدا و لیست کنید.

اگر پیدا کردنشان برایتان سخت است می توانید از این دو منبع که جزو بهترین ها هستند کمک بگیرید(روی اسامی کلیک کنید):

متمم

گام برتر

علاقه،استعداد و مهارت خودت رو بشناس

حالا اول سعی کنید بهترین شغل را بین علاقه ، استعداد و مهارت هایتان جستجو کنید و مطمئن شوید که:

  1. قابلیت انجام در منزل را دارد.
  2. برای شروع نیاز به سرمایه کمی دارد.
  3. بستر اولیه ای برای فروش محصولات این شغل وجود دارد.
  4. بهترین رقبای خود ، روش کاریشان و نقاط قوت و ضعفشان را می شناسید.
  5. بررسی کرده اید که در بازار هدف این شغل، مشتری ها چه نیازهای برآورده نشده ای دارند.
  6. ایده یا راه کاری برای نیازِ رفع نشده ی مشتری هایتان پیدا کرده اید.(البته با توجه به نقاط قوت و ضعف خود و رقبایتان)

بهترین شغل به عبارتی دیگر

اگر به هردلیلی از روش بالا بهترین و مناسب ترین شغل خانگی خود را پیدا نکردید ایرادی ندارد،ما در ادامه بهترین و درآمدزاترین شغل های خانگی حال حاضر را معرفی خواهیم کرد.

ممکن است کاری که دنبال آن هستید بین همین موارد باشد.

 

بهترین شغل را چگونه بشناسم؟

بیایید اینجا به سراغ مشاغلی برویم که به تحصیلات و سرمایه قابل توجه نیاز ندارند:

 

۱-ساخت جعبه کادو:

جعبه کادو یک بسته هدیه کاربردی است که مجهز به هدایایی برای اقوام و دوستان برای ابراز محبت است و توسعه نیازهای اجتماعی یک تابع بسته بندی است. در جشنواره‌ها یا سالگردهای مهم، ما هدایایی را با دست می‌خریم یا می‌سازیم. همه اینها به جعبه های بسته بندی زیبا برای تزئین برای بیان عاشقانه یا رسمی نیاز دارد.

کسب درآمد درخانه با ساخت جعبه کادو

جعبه های هدیه نقش مهمی در زندگی روزمره افراد دارند. آنها حامل قلب و پیوند ارتباط هستند. برای زیباتر کردن فضا و طعم هدیه و ارتقای معنی و درجه کادو، طراحی بسته بندی کادو از اهمیت ویژه ای برخوردار است.این کار از جهت راحتی و کاربرد زیاد می تواند بهترین شغل برای زنان خانه دار به شمارآید.

 

۲-صابون سازی:

درست کردن صابون خانگی واقعاً لذت بخش است و به محض اینکه صابون خانگی کاملاً طبیعی را تجربه کردید، شک دارم که دوباره به فروشگاه خریداری کنید.
ساختن صابون خودتان به شما این امکان را می دهد که کنترل کاملی بر فرآیند داشته باشید و دانستن ترکیبات دقیق به شما آرامش خاطر را در دنیای مدرن افزودنی های شیمیایی ما می دهد.

ساخت صابون های فانتزی در خانه را اینجا بخوانید.این فرآیند ممکن است در ابتدا طاقت فرسا به نظر برسد، اما هنگامی که چند دسته اول خود را تهیه کردید، طبیعت دوم خواهد بود. در حقیقت، یادگیری نحوه ساخت صابون خود ساده است و تنها چند مرحله از ابتدا تا انتها دارد. این کار هم بدلیل اینکه نسبت به دیگر امور جزو کم رقیب هاست و ضمنا در حوزه بهداشت و سلامت است می تواند برای بانوان خانه دار بهترین شغل باشد.

 

۳-پرورش گل و گیاه زینتی و آپارتمانی:

پرورش گل و گیاهان آپارتمانی در منزل برای برخی از افراد تنها برای تمدید روحیه یا سالم سازی محیط منزل نیست. این افراد به دنبال راهی برای کسب درآمد از این کار هستند و درصد بالایی از آنان نیز موفق شده اند. به طوری که پرورش و فروش گیاهان تبدیل به شغل اصلی آن ها شده است. این افراد حتی می توانند از پرورش سبزه عید و ساخت تراریوم نیز درآمد کسب کنند.

بهترین و سبزترین شغل درآمدزا در خانه پرورش گل و گیاه است

مزیت این کار نسبت به سایر مشاغل این است که با کمترین هزینه و بدون الزام به خرید دستگاه ها و تجهیزات یا مواد اولیه گران می توانید محصولاتی را برای فروش به بازار آماده کنید. از طرف دیگر عدم مراقبت درست از گیاهان باعث از بین رفتن محصول در اثر بیماری های مختلف می شود.این کار آنقدر لذت بخش و زیباست که می توان آن را نیز بهترین شغل برای زنان خانه دار نامید.

 

۴-ساخت ظروف سفالی:

سفالگری یکی از قدیمی ترین اختراعات بشر در طول تاریخ است.
سفال یکی از زیباترین و کاربردی ترین صنایع دستی است که از خاک رس ساخته می شود.
خاک رُس دارای خاصیت چسبندگی فوق العاده ای است و شکل دهی گِل رُس به راحتی امکان پذیر است.همچنین سفال قدمت بسیار زیادی در میان صنایع دستی ایرانی دارد و نمادی از تمدن ایرانی و اسلامی است.

ظرف سفالی بسازید،لذت ببرید و درآمد کسب کنیدافراد بسیار زیادی از  هنر سفال برای تزیین منزل و طراحی دکوراسیون منزل خود، بهره می گیرند.این کار از لحاظ زیبایی،آرامش،تنوع و خلاقیت می تواند بهترین شغل برای زنان خانه دار محسوب شود.

 

۵-مکرومه بافی:

مکرومه‌بافی یا گره‌‌بافی یک نوع بافتنی است که در آن از هنر گره زدن استفاده می‌شود و در طرح‌ها و رنگ‌های متنوعی قابل اجراست. بافتن برای انسان، یک راه گفت‌وگو با خودش در سکوت است. حروف این گفتگو، گره‌ها هستند و مکرومه بافی هم هنر شاعرانۀ دنیای گره‌هاست.

مکرومه بافی چگونه می تواند بهترین شغل برای زنان خانه دار باشد؟

مکرومه کاربردهای بسیاری دارد مثل مکرومه بافی کوسن،پرده،جاکلیدی،جاگلدانی،کیف،شنل،دستبند،کوله پشتی،رومیزی،آویز و دکور،سبد،زیرلیوانی و زیربشقابی و… .

این کار کمترین نیاز را به سرمایه اولیه دارد و می تواند بیشترین درآمد را حاصل شود و نیز از جمله اموری ست که هنوز بازار ازآن اشباع نشده بنابراین قطعا می تواند بهترین شغل برای زنان خانه دار باشد.

 

۶-تولید انواع مختلف نان سنتی:

«از نان شب، واجب‌تر است». ضرب المثلی‌ست که نشان‌گر اهمیت مسئله‌ی نان و هم‌چنین ارتباطی‌ست که ما در طی تاریخ با این فرآورده‌ی غذایی خاص داشته‌ایم. حتی بسیاری به عوض آن که بگویند:« کار می‌کنیم تا پولی درآوردم». ناخواسته می‌گویند :«کار می‌کنم تا لقمه نانی بر سر سفره ببرم».

پخت نان خوشمزه ترین شغل خانگی درآمدزاست.

در ایران انواع مختلفی از نان‌ها پخته می‌شود به صورتی که در هر منطقه‌ای چندین نوع نان پخته می‌شود. تفاوت‌های اساسی نان‌ها در روش پخت و یا ترکیب مواد اولیه آن و شکل ظاهری آن می‌باشد.این یک کار لذیذ است ضمن اینکه شایستگی این را دارد که بهترین شغل برای زنان خانه دار باشد چون مثل وجود یک بانو در خانه برکت می آورد.

 

پیشنهادهای بیشتر را در این ویدیو ببینید:

 

از این دو سایت می توانید برای آشنایی با مشاغل خانگی بیشتر و فنون کسب درآمد بهتر بسیار کمک بگیرید:

masoumehbaradaran.ir

eseminar.tv

برای فروش محصولاتت از الان دغدغه داری؟

پاسخ به دغدغه ی فروش محصولات

به عنوان نمونه سری به سایت زیر بزنید تا خیالتان راحت تر شود:

bazarkhanegi.com

مارکتینگ و برندینگ دو عامل مهم در اشتغال خانگی برای زنان خانه دار است

مارکتینگ یکی از مهم‌ترین ارکان یک کسب و کار موفق است. اگر تصمیم دارید بعنوان بهترین شغل برای زنان خانه دار یک کار تولیدی با سرمایه کم را راه اندازی کنید باید اصول بازاریابی و مارکتینگ و نیز تکنبک بازاریابی محتوایی را به طور دقیق بررسی کنید. بهترین روش بازاریابی را برای محصولاتتان در پیش بگیرید. برای مثال این روزها بازاریابی اینترنتی یکی از اثرگذارترین انواع روش‌های مارکتینگ است.

ممنونیم که ما رو همراهی کردید.

در آخر امیدواریم و سپاسگزار
امیدواربابت اینکه این مقاله در زندگی و آینده ی شما اثر مثبت و روشنی بگذارد ضمن اینکه بهترین شغل خود یا یافته باشید و سپاسگزار از زمانی که برای این مقاله و خودتان گذاشتید.
برای اینکه بتوانیم مطالب مفید تر و باکیفیت تری برایتان آماده کنیم به ما بگویید مقاله ی بهترین شغل برای زنان خانه دار چقدر توانست به سوالاتتان پاسخ دهد و چه سوالاتی داشتید که این مقاله به آنها پاسخ نداد.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)
4 نظرات
  1. خاتون می گوید

    برای ساخت جعبه کادو یک منبع خوب معرفی کنید

    1. حکیمه دولت خواه می گوید

      سلام ممنون برای این سوال خوب
      این سایت منبع خوبیه برای ساخت جعبه کادو:
      https://sinapacking.com/blog/learn-how-to-make-gift-box/

  2. نینا می گوید

    برای کارهای خانگی محصولاتی با مشتری های عام رو پیشنهاد میکنید یا مشتری های خاص ؟

    1. سیدمحمد ساجد می گوید

      محصولی با مشتریان خاص به نظر بهتر میاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.