بهینه سازی ـ موتورهای ـ جستجو

چرا بازاریابی در بهینه سازی موتورهای جستجو ضروری است؟

یک جنبه مهم ضرورت بهینه سازی موتورهای جستجو این است که هم کاربران وهم رباتهای موتورهای جستجو وب سایت را به آسانی بفهمند. اگرچه موتورهای جستجو پیشرفت قابل ملاحظه ای را تجربه کرده اند اما آنها هنوز نمی توانند یک صفحه وب را به همان روشی که انسان درک می کند، ببینند ودرک کنند. بهینه سازی موتورهای جستجوکمک می کند به اینکه هرصفحه چیست وچگونه برای کاربران مفید است .

اظهارنظر مشترک علیه جستجوگرها

مهندسی هوشمند هرگز موتورجستجویی را ایجاد نخواهد کرد که با قواعد خاصی کار کند . هرکس می خواهد با نیمی از مغز خود سیستمی را بخواند،پروسه ای ازکدهای پیچیده را تجزیه کند وهنوز هم راهی برای بازگشت نتایج نامرتبط بوجود آورد ونمی خواهد بوسیله ی بازاریابی بدون مجوز کارشناسان جستجو عمل کند .

اما صبر کنید …

تصورکنید شما تصویر سگ خانوادگیتان را انلاین ارسال کرده اید یک فرد ممکن است آن را به عنوان یک سگ سیاه وسفید که در پارک بازی میکند توصیف کند، اما بهترین موتور جستجو در جهان درپیشرفته ترین سطح تلاش می کند تا عکس را درک کند .
چگونه یک موتور جستجو گر عکسی را درک میکند؟
خوشبختانه بهینه سازی سایت اجازه میدهد تا مدیران وب ، سرنخ هایی را که موتورها بتوانند برای درک مطالب از آن استفاده کنند ارائه دهند.درواقع اضافه کردن ساختار مناسب به محتوای شما برای جستجوگرها ضروری است .فهمیدن هر دو،هم توانایی وهم محدودیت های موتورهای جستجو (به عنوان بهینه سازی موتورهای جستجو)به شما اجازه میدهد بطور مناسب وب سایتتان را ایجاد کنید ،قالب بندی مناسب انجام دهید، حاشیه نویسی کنید و محتوای آن را درمسیری که موتورهای جستجو بتوانند درک کنند قرار دهید.
بدون بهینه سازی سایت یک وب میتواند برای موتورهای جستجو غیرقابل رویت باشد

محدویت تکنولوژی در بهینه سازی موتورهای جستجو

موتورهای جستجوی اصلی همگی براساس اصول مشابه عمل میکنند رباتهای جستجوی اتوماتیک وب وپیوند های آن را دنبال می کنند و محتویات فهرست را در پایگاه های گسترده منتشر می کنند .آنها این کار را با خیره کننده هوش مصنوعی انجام میدهند اما تکنولوژی جستجوی مدرن قدرتمند نیست محدودیت های فنی متعددی وجود دارد که باعث می شود مشکلات زیادی در لیست ورتبه بندی ایجاد شود.

ما مواردی رادر ذیل ذکر کرده ایم:

۱.مشکلات خزنده ونمایه سازی در بهینه سازی موتور جستجو

کد:

کد خطا در دستورات خزنده وب ممکن است منجر به مسدودشدن موتورهای جستجوی بطورکامل شود.

marketing

فرم های آنلاین :

موتورهای جستجو در تکمیل فرمهای آنلاین (مانند ورود به سیستم) خوب نیستند ودر نتیجه هر محتوایی که پشت سرآنها قرار دارد ممکن است پنهان بماند

صفحات تکراری:

وب سایتها از یک سیستم مدیریت محتوا استفاده کرده واغلب نسخه های کپی شده از همان متن را ایجاد میکنند این یک مشکل اصلی برای دنبال کننده های موتورهای جستجو برای پیدا کردن محتوای اصلی است .

ساختار لینک ضعیف :

اگر ساختار پیوند وب سایت به موتورهای جستجو قابل درک نیست ممکن است به تمام محتوای وب دسترسی نداشته باشد وتوسط شاخص موتور مورد توجه قرار نگیرد.

محتوای غیر متن :

گرچه موتورها در خواندن متن های غیرHTML بهتر هستند اما هنوز محتوادر قالب رسانه های قوی که شامل تصاویر عکس ویدیو صداو … است برای موتور های جستجو بسیار دشوار است.

۲ . مشکلات مطابق پرس وجو با محتوا در بهینه سازی موتورهای جستجو

ظرافت های زبانی وبین المللی:

به عنوان مثال واژه (COLOR)در مقابل (COLOUR). هنگامیکه در این موارد شک دارید بررسی کنید چه افرادی در جستجوی وب سایت شما هستند تا بتوانید از محتوای دقیق برای آنها استفاده کنید .

دیجیتال مارکتینگ

واژه های غیر منتظره:

متن نوشته نشده در شرایط مشترک که مردم جستجو میکنند برای مثال نوشتن(واحدهای خنک کننده غذا) زمانی که افراد در واقع ( یخچال)را جستجو میکنند.

سیگنالهای متنی متفاوت :

بطور مثال عنوان پست وبلاگ شما ٬بهترین قهوه مکزیک است٬ اما پست خود را در مورد ٬ تعطیلاتی که در کانادا اتفاق میافتد برای خدمت به قهوه عالی٬ قرار میدهید. این پیام های ترکیبی سیگنال های گیج کننده ای را برای موتورهای جستجو ارسال میکند .

اطمینان حاصل کنیدکه محتوای شما دیده میشود

با بدست آوردن جزئیات فنی وب سایت سازگار با موتورهای جستجو شما باید محتوای خود را به بازار عرضه کنید موتورهای جستجو  خودشان هیچ فرمولی برای اندازه گیری کیفیت محتوای وب ندارند در حالی که تکنولوژی جستجو براساس معیارهای مرتبط بودن واهمیت است واین معیارها را با ردیابی آنچه که افراد انجام میدهند و آنچه که افراد در برابرآن واکنش نشان میدهند ونظردارند اندازه گیری میکنند. بنابراین شما نمی توانید فقط یک وب سایت کامل ایجاد کنید ومحتوای عالی بنویسید شما همچنین باید این مطلب را به اشتراک بگذارید ودرباره ان صحبت کنید.

موفقیت در seo

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.