چگونه در اینستاگرام صفحه ای جذاب داشته باشیم؟

شاید برای شما هم سوال باشد که چگونه می توان بدون نیاز به تبلیغات پولی در مدت زمان کمی به جذب فالوور های زیاد در اینستاگرام دست یافت.

چگونه می توان در طول مدتی کوتاه از حدود ۱۰۰ فالوور به بیش از ۱۰ هزار فالوور رسید؟ اگر به تبلیغات پولی فکر می کنید قطعاً در اشتباه هستید. بهتر است بدانید در اینستاگرام طی مدت ۸ ماه می توان به جذب ۸۰۰ فالوور در هفته پرداخت، و حتی به بیش از ۱۱K فالوور رسید.


چگونه باید عمل کرد؟


اینستاگرام یک واسطه تصویری است که به صورت یک پلتفرم برای به اشتراک گذاری عکس طراحی شده است. همچنین ظاهر زیبا نقش ارزش هسته ای را برای بسیاری از کسب و کارها بازی می کند. در حالی که فیس بوک برای افشای شخصیت و نمای یک کسب و کا ربسیار مناسب است، اینستاگرام برای شناسایی و شناساندن برند شرکت و اینکه چگونه توسط یک فرهنگ شناخته می شود بسیار خوب عمل می کند. اگر نمی توانید وقت و هزینه بسیار زیادی برای ایجاد محتوایی سنگین جهت وب سایت بگذارید احتمالاً اینستاگرام برای شما ابزار مناسب تری خواهد بود.
در ادامه می توانید راههای دستیابی به یک اکانت قوی همراه با فالوورهای زیاد را بخوانید:


۱- زیبایی، تصاویر و جریان آن در اینستاگرام


ترکیب، نگارش، موضوع و عکس برای ساختن محتوای مناسب و جذاب بسیار ضروری می باشد. همچنین دقت داشته باشید که مهمترین عامل در عکس ها نیز رنگ ها هستند. وقتی برای اولین بار از روی عکس ها و ویدیو ها اسکرول میکنید رنگ بندی جذاب می تواند جذب کننده باشد و بیننده را مشعوف نماید. همچنین می تواند وی را مجبور به بررسی و دیدن بقیه پست ها نماید.
سعی کنید این قسمت را با وسواس و دقت خاصی انجام دهید.


۲- کپشن مناسب در اینستاگرام

کپشن با و معنایی خاصی برای پست شما ایجاد خواهد کرد. وقتی از یک عکس استفاده می کنید بسیار مهم است که نظر خود را درباره آن عکس منتشر کنید.
کپشن هایی که حس صلح و آرامش را منتقل کنند بسیار می‌توانند جذاب و کارگشا باشند.بهتر است از متن هایی روان و دوست داشتنی در کپشن هایتان استفاده کنید.

۳- هشتگ در اینستاگرام

هشتگ

یکی از روش هایی که باعث افزایش دسترسی به پستهای شما در سرتاسر اینستاگرام می شود استفاده از هشتگ ها است. بدین طریق با جستجو در هشتگ مورد نظر، شما در نتایج جستجو نمایش داده خواهید شد. اگر قادر به ایجاد و گسترش هشتگ خاصی می باشید به احتمال زیاد در نتایج جستجو در بین ۸ تصویر اول نمایش داده می شوید.
برای استفاده کاربردی از هشتگ بهتر است بین ۵۰ تا ۱۰۰ هشتگ چه از لحاظ طول کلمات متنوع هستند را برای پست های خود امتحان کنید. همچنین سعی کنید از تگ هایی که بسیار زیاد استفاده شده اند نیز استفاده کنید؛ زیرا معمولاً این تگها کاربرپسند بوده و زیاد جستجو می شوند. اینستا نهایتاً اجازه استفاده ۳۰ هشتگ را برای هر پست به شما خواهد داد. سعی کنید از تمامی آن ها استفاده نمایید.

۴- زمان بندی پست ها

زمان بندی مناسب

برای افزایش کاربران خود ضروری است که به طور مداوم و پیوسته نسبت به پست گذاری اقدام کنید. صفحاتی که فعالیتی ندارند و یا نظمی در فعالیت خود رعایت نمی نمایند معمولا کاربران خود را از دست می‌دهند و یا کاربرانی غیر فعال در صفحه آنها باقی می مانند. دقت داشته باشید برای ایجاد طرفداران و تبدیل شدن به یک منبع تصویری باید سعی کنید در ذهن افراد باقی بمانید.
همچنین به زمانبندی که مخاطبان شما در آن در دسترس هستند دقت داشته باشید و سعی کنید از زمان بندی یکسانی در طول روزهای مختلف برای ارسال پست استفاده کنید.

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.