راهکارهای تبلیغات جذاب،تبلیغات آنلاین وانواع آن

اقدامات لازم برای برنامه ریزی تبلیغات

 

می دانیم که مشتریان بدون آگاهی از کسب و کار ما،امکان برقراری ارتباط وخرید از محصولات مارا ندارند.این تبلیغات آنلاین و محیطی شما است که مشتریان رابه محصولات و خدماتتان پیوند می زند.
اما متاسفانه شرکت های بسیاری علیرغم هزینه های زیاد در تبلیغات، نمی توانند مشتریان بالقوه را به مشتریان واقعی تبدیل کنند. ما در این مقاله به شما کمک خواهیم کرد چگونه تبلیغات جذاب وچشم گیری داشته باشید به گونه ای که به هدفتان که می تواند در وهله ی اول برقراری ارتباط بلند مدت با مشتری و خرید باشد نزدیک کند.
۱٫ به این نکته توجه کنید: چرا مشتری بین محصولات شما و رقبایتان،کالای شما را مورد پسند قرار دهد.پس در وهله ی اول آن عملکرد جذابی و منحصر به فردی که محصول شما در مقایسه با محصول رقبایتان دارد،در مقابل چشم همگان در تبلیغات به نمایش گذاشته شود نه صرفا تقلیدی از مزایای محصول رقیبتان.
۲٫ از عنوان جذاب برای جلب توجه استفاده کنید.سوالی که باید به آن پاسخ دهید،به دنبال جذب چه کسانی هستید؟چقدر می توانید مخاطبان را جذب کنید؟
۳٫ به مشتریان پیشنهادی بدهید که نتوانند رد کنند.اگر شما قیمتی استثنایی،پکیجی از امکانات، ارسال رایگان،آزمایش محصول قبل از خرید،اشانتیون ، سفارش آنلاین و سایر خدمات جذاب در کنار محصولاتتان ارائه دهید مطمئن باشید،این مشتریان هستند که علاقه به مراجعه بیشترو بیشتر به سمت شما دارند.
۴٫ تبلیغات خود را به شکل مقاله ی خبری درآورید.مردم روزانه با صد ها تبلیغات معمولی مواجه می شوند که به راحتی از کنار آن می گذرند.در تبلیغات خود اطلاعات مفیدی قرار دهید.به طور مثال تبلیغی که توضیحاتی در مورد محصول و خدمات شما می دهد.
۵٫ این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورید،اگر از محصولات شما خشنود نبودند،بدون هیچ ترسی امکان بازگشت پول پرداختی وجود دارد.بودن تضمین برای محصول،افرادبیشتری راراغب به خرید محصول می کند.
ضرورتی برای خرید محصول ایجاد کنید.تبلیغات شما ممکن است افرادرا مجذوب خود کند اما در لحضه ی کنونی منجر به اقدام نشود.
۶٫ ما می توانید تخفیفات برای مدت زمان محدود،حراج آخر فصل وتعویض محصول قدیمی با محصول جدید برای مدت زمان محدود قراردهید.مشتری با توجه به مدت زمان محدودی که در اختیاردارد،سریع تر از گذشته به تبلیغات شما پاسخ می دهد.
۷٫ امروزه مردم نگران خرید های خود هستند،به خصوص خرید های آنلاین.لازم است شما یک تاییدی برای خرید محصولتان قرار دهید.به طور مثال ،مشتریان بالقوه که راغب برای خرید شده اند،برای اطمینان از انتخابشان می توانند از مشتریان قبلی بابت خرید خود سوال کنند.در زمینه ی خرید اینترنتی نیز نظرات آنلاین کاربران تاثیر ویژه ای روی خرید دارد.
از گرافیک وتصاویر جذاب در تبلیغات استفاده کنید.
اطلاعات مربوط به برقراری ارتباط با شرکت را در تبلیغات قرار دهید.مثل ایمیل ،اطلاعات محصول و مکانی که در آن محصول به فروش می رسد.
۸٫ برای تبلیغات لازم است جامعه ی هدف خود را براساس فاکتور های سنی،درآمد،تحصیلات و…انتخاب کنید.بهترین محدوده سنی برای تبلیغات ۱۸ تا ۳۴ سال است.زیرا این گروه سنی خرید برایشان به عنوان تفریح است و خرید بیش تری انجام می دهند.
۹٫ هدف خود را از تبلیغات انتخاب کنید.آیا به دنبال مخاطبان جدید،محبوب کردن برند یا ایجادتمایز در بین رقبا هستید.
رسانه ی خود را متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید انتخاب کنید مثلا اگر بوجه ی کمی دارید به سراغ شبکه های اجتماعی و وبسایت بروید و اگر بودجه به مقدار زیاد دراختیارداریداز تبیلغات محیطی استفاده کنید.
۱۰٫ محصول شماچیست؟محصول شما نسبت به رقبا چه مزایا و معایبی دارد؟حسی که محصولات شما به مخاطبان انتقال چیست و آنها در مورد محصولات شما چقدر مثبت فکر میکنند ؟

انواع تبلیغات در بستر اپلیکیشن

 

تبلیغات بنری

تبلیغی است که در قالب فرمت گرافیکی در قسمت پایین اپلیکیشن به نمایش در می آید.اما امروزه از جذابیت آن کاسته شده واثرگذاری کمی دارد.

بنر تبلیغاتی

 

تبلیغات تمام صفحه

تبلیغات در یک صفحه ی کامل ظاهر می شود.بر خلاف تبلیغات بنری که تمرکز کم و بر روی قسمتی از صفحه بود،در این نوع تبلیغ تمرکز بیشتر است. به این نوع از تبلیغات به شکل یک مزاحم دیده می شود.دلیل مزاحم شمردن آن ،پدیدارشدن ناگهانی آن در حال استفاده از یک اپلیکیشن است.

تبلیغات بینابینی

این تبلیغات ضعفی را که تبلیغات تمام صفحه داشت،برطرف میکند.این تبلیغات زمانی به نمایش درمی آید که یک تغییر و تحول در حال رخ دادن است. مثلا درهنگام صعود به مرحله ی بعد بازی ظاهر میشود.

تبلیغات ویدیویی

در این تبلیغات به جای تصویر از ویدیو استفاده میشود.

 

تبلیغات ویدیویی

 

تبلیغات تعاملی

هدف این نوع تبلیغات ایجاد تعامل با مخاطب وارائه حسی از محصولات است.

 

 تبلیغات تعاملی

تبلیغات همسان

 

تبلیغات به عنوان جزعی از محصول نمایش داده می شود.مثلا در قسمتی از یک بازی محصول به طور خلاقانه ای تبلیغ می شود.این نوع از تبلیغات به سرعت درحال رشد است.

 

تبلیغات آنلاین – ۸ روش بزرگ برای تبلیغات اینترنتی

شما برای استفاده از تبلیغات آنلاین می توانید محصولات را در ۲۴ ساعت روز و۳۶۵ روز سال به نمایش بگذارید. دراین حالت هزاران نفر از کل دنیا کسب وکار شما را می بینند که در حالت فیزیکی امکان پذیر نیست.همین تعداد افراد باعث میشودکه میلیون میلیون دلار در کل دنیا هر سال به جریان بیفتد.این روشی موثر، ساده، انعطاف پذیر،قابل سنجش و کم هزینه است.علاوه براین شما می توانید ببینید که کسب و کارتان کارا است یا خیر.

۸ روش بزرگ برای تبلیغات اینترنتی

موتورهای جست و جو                              پاپ آپ                           ایمیل مارکتینگ
شبکه های اجتماعی                                   وبلاگ
بنرها                                                        موبایل                            بازاریابی مجدد

موتور های جست وجو

یکی از عمده ترین ابزارهای تبلیغات اینترنتی، موتورهای جست وجو است وگوگل بهترین آن هاست. این نوع تبلیغات جایگاه وبسایت شما را ارتقامی دهد.کاربران با توجه به نتایج جست و جویشان در اینترنت کالاهاوخدمات تبلیغ شده شما را به آسانی پیدا می کنند.

موتورهای جست وجو بنرها

بنرها شناخته شده ترین فرم از تبلیغات آنلاین هستند که علت آن این است ،اولین تبلیغاتی هستندکه در اینترنت ظاهر می شوند.این بنرها با سایز،رنگ، طرح های مختلف در وبسایت ها ظاهر می شوندکه با کلیک روی تبلیغات به صفحه ی مورد نظر انتقال داده می شوید.اما امروزه مشکل این تبلیغات این است که از این تبلیغات اشباع شده ایم و به ندرت به آن ها توجه می کنیم. اگرشما میخواهید تبلیغات آنلاین را آغازکنید،شما باید گزینه ای دیگر مثل گوگل ادوردز یا تبلیغات در شبکه های اجتماعی را در نظربگیرید.

 

پاپ آپ ها

پاپ آپ هاپنجره های تبلیغاتی هستند که شماتعداد بیشماری از آن ها را می بندید.این تبلیغات شما را به صفحاتی که در جست وجوی آن نبودید می برد.قراردادن یک پاپ آپ در وبسایتتان که از کاربران دعوت می کند تا ثبت نام یا ایمیلشان را ثبت کنند مشکلی ندارد.

پاپ آپ 1

تبلیغات دروبلاگ ها

دراین فرم یک تبلیغات غیر مستقیم که در قالب داستان ،تجربه یا فکر است ارائه می شود.این روش نسبتا جدید است وخیلی از صاحبان کسب وکار هنوز از مزایای آن بی اطلاع هستند.به طور مثال the fashion spot یکی از وبلاگ های مشهوردرزمینه زیبایی ومد است که در مورد محصولات و خدمات مختلف صحبت می کند.

تبلیغات در موبایل ها

این نوع از تبلیغات یکی از استراتژی های تبلیغات است که در سال های گذشته بسیار محبوب شده است .علت محبوبیت آن،هرکس با داشتن یک تلفن همراه هوشمند میتواند این تبلیغات را ببیند. مطمئن باشیدکه زمان لودشدن خیلی طولانی نباشد وگزینه هایی که برای اقدام کاربرقرارمی دهیدبرجسته ونمایان باشد.

تبلیغات موبایلی

ایمیل مارکتینگ

خیلی ازسال ها این نوع تبلیغات، اینترنت رابه تسلط خود درآورده بودکه نه غیر موثر ونه آزاردهنده بود.اما در حقیقت باتوجه به اینکه تعداد زیادی ایمیل دریافت می کنیم،در مقابل تبلیغات مقاوم شده ایم و زمان زیادی از ما نمی گیرد تا آنها رابه فولدر اسپم انتقال دهیم.شما باید به ایمیل مارکتینگ به عنوان یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ نگاه کنید.در ایمیل مارکتینگ می توانید پیام های خواندنی وباارزش قرار دهید به گونه ای که مخاطب علاقه ای به حذف آن نداشته باشد.

ایمیل مارکتینگ

 

بازاریابی مجدد

یکی از بهترین تکنیک های تبلیغات آنلاین برای ادورتایزر کوچک وبزرگ است.
این فقط یک فرم تبلیغات نیست بلکه یک گزینه ی منحصر به فرد وخوبی است که این امکان را به شما میدهد تا تبلیغات شخصی سازی شده ایجاد کنید.این تبلیغات برای کاربرانی که قبلا از سایت شما بازدیدکرده اند اما هیچ تغییری ایجاد نکرده اند،به نمایش در می آید.

بازاریابی مجدد

Sending
User Review
۰ (۰ votes)

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.